Saturday, January 31, 2009

KAWAN - KAWAN MYRESEPI




hari ni nak cerita pasal hobi aku........selain dari melayari internet,aku jg suka memasak tapi tak suka makan(nasib baik hsbnd n anak2 suka makan).selain tu paling aku suka mencuba resepi kat MYresepi.......mungkin itu yg buat aku lebih confident utk memasakdan menjamu kawan2.psst.....aku tak pasti le sedap ke tidak......apa2 pun layan jer la..........semenjak jumpa MYR banyak resepi2 baru yang aku cuba dan alhamdulillah...........menjadi.MYR forum pun best...kalau tak dapat masuk sehari...meroyan la jg...MYR forum buat aku betul2 jatuh cinta.bukan itu saja dapat jg kawan di alam maya ni........aku n family dpt jumpa dgn mimi n family di penang.kitaorg pergi penang utk beli jeruk & jg menjenguk mak sedara hsbnd kat bertam,kepala batas.bestnyaaaaa dpt jumpa mimi.kawan yg kedua aku jumpa ialah kak e...kebetulan kak e datang KK........thanks ye kak e sudi jumpa dengan saya......ini la antara pic2 pertemuan dgn mimi & kak e.

No comments:

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails