Monday, February 2, 2009

KENANAGAN-MAJLIS PERTUNANGAN ADIK






SALAM

nak share gambar2 masa majlis pertunangan adik aku pada 23 nov 2008....adik aku yg lelaki tu.yg bestnya mau jg dorg tunggu aku utk majlis ni...tima kasih semua termasuk la bakal adik ipar aku ni yg sudi menunggu kami ....kalau tidak,tak merasa la aku majlis dorg ni.......
hantaran dr adik aku utk majlis ni semua aku buat.....simple ja ...beli kotak mengkuang,reben & bunga.....tadaaaaaa dah siap.......yg sirih junjung tu sentuhan dari hsbnd aku.kalau nak tau hsbnd aku ni kreatif jg orangnya.bab sirih junjung & mengukir buah utk mkn beradap ok............settle,no problem.....dia yg buat.
sebelah pihak perempuan pula serba pink...dari baju bakal adik ipar aku tu hinggala ke hantarannya........
aku dengar dorg dah tetapkan tarikh untuk majlis perkahwinan nanti..............harap2 la aku dapat cuti masa tu....ok la.....layan jer la........

No comments:

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Next Aniversary Ticker Lilypie Next Birthday Ticker Lilypie Next Birthday Ticker