Tuesday, November 10, 2009

KACANG BUNCIS GORENG BERHATI AYAM




SALAM....
menu hari ni,panjangnya tajuk.....,hari ni kerja petang ...macam biasa la,masak dulu sebelum pergi kerja.menu utama hari ni,singgang ikan....tapi malas nak snap pic singgang tu.setelah berhari2 asyik berlemak2 ja...hari ni kita masak singgang lak.jom makan.......



5 comments:

Watierman said...

Ala...Maria..akak suka kacang bonces tu..tapi tak makan ayam..lagi-lagilah hatinya...ngak bisa BuK!!

salamdariborneo said...

to kak watie...
ala ciannya akak ni tak makan ayam.macam banyak benda yang akak tak makan kan..

azah said...

salam maria..hati ni sesuai utk org tekanan darah rendah mcm akak kan? blh tlg tanya doktor2 kat situ utk confirm..hehe..selalu akak masak kicap je.

blogresipi said...

ade hati ayam yg best tue... pedal ade tak kak? hehehe

salamdariborneo said...

to kak azah..
ya betul tu,kalo org low BP bole makan hati ayam bebenyak,kerang pun ok gak kak..

to ijan...
akak kalo pedal tak makan lak.

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails