Tuesday, December 29, 2009

AYAM GORENG KUNYIT




SALAM....
menu simple lagi.....menu dinner semalam.kalau hari bekerja selalu masak yang simple2 ja.hari ni lak kerja malam ,jadi boleh la masak yang best2 sikit.tungguuuuuuuuu ye kemunculan menu hari ni......




8 comments:

indahhouse said...

Salam kak,
Ada masa yg terluang, mesti nak makan yg best2 kan? hikhik. saya pun slalu jugak masak simple. maklumla, Hubby susah nak bg saya kuar kedai sorang2. Seme kena tunggu dia balik. huhu

Sue @ Nenie said...

Salam Kak Maria,
Cam ginilah kak bila isteri bekerja...
Masa terhad jadi masak pun terpaksa simple2, mana sempat nak berempah ratus bagai kan?..Kalau tak makan jam 10 mlm ke atas lah jawabnya...
Tapi simple bkn sebarang simple..Simple² pun sedap gak...Lagi² dapat nasi putih panas²...

Tak sabar ni nak tunggu menu specel akak....Dah siapkan pinggan ni,tunggu masa je nak wat muka tak malu nak gi tadah...keh keh keh

LOVE2COOK said...

Uish, Love like this alot!!! Nak tumpang makan kat umah akak jer la! hehehe ;)

zai@umiaiman said...

owhhh sy suuuukerrrr ayam goreng kunyit..goreng gaing2 pastu ratah..wahhh sedapnyer..

salamdariborneo said...

to nurindah....
ya betul tu,lagipun kalau makan di kedai ni lambat lak nak tunggu oder tu...kalau sedap ok kan kalo tak.....geram ja kan.

salamdariborneo said...

to nenie....
aah itu lah lumrah anita berkerjaya kan.sesekali hari cuti tu ,boleh la masak yang spesial kan.nasib baik dapat suami dan anak2 yang memahami.

salamdariborneo said...

to love...
boleh datang ler.

salamdariborneo said...

to zai...
ya yang garing2 tu sedap kan.

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails