Wednesday, December 23, 2009

TELAGA HARBOUR PARK




SALAM.....
ini antara tempat2 yang kami pergi semasa di langkawi.pemandangan amat menarik di sini,ada petrosains..... sesuai untuk bawa anak2 bermain.ibu bapa pun boleh bermain bersama anak2.selalu kalau balik langkawi mesdti pergi ke sini,boleh la anak2 bermain dengan sepuas hati.







aksi anak buah(anak adik hubby,mimi namanya.dok di perlis,deyrang balik sebab mamanya berpantang di kampung)




aksi abang long.....




aksi adik......




bermain congkak dengan salah seorang pengunjung petrosains,dia yang ajak saya main........




budak perempuan ni,asyik ajak saya main batu seremban pula.tapi masa tak mengizinkan untuk saya bermain batu seremban lak.teringat zaman sekolah dolu2.

3 comments:

Watierman said...

Wah Maria...macam2 ada kat Langkawi dah sekarang yer!!!Dah lama betoi Akak tak balik sana....bertahun-tahun....wah...ada aura jugak Maria ni yer...sampai budak perempuan tu dah terpaut.....calon ...mak mertua ka???

azah said...

salam maria..kenapa dipanggil telaga waterpark ya...lama betul tak balik langkawi..rindu pulak rasa

nyyzza said...

salam kak,
niza pun pernah gi telaga harbour tu..
best!,,,rs cam kat oversea je bile ade kat situ..ala2 belanda gitew..kan?kan?

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails