Monday, December 14, 2009

PEWARIS TOMOI




SALAM.....
bertemu kembali....sorry ya kawan2 belum lagi berkesempatan upload gambar2 LIMA 09.sibuk sikit dengan abang long berkhatan,pastu ada buat majlis sikit.......hari ni lak kerja 8-5,sampai rumah dah jam 6.....nak maghrib dah(kat sini la....)masak apa yang patut.......ni baru berkesempatan mengadap pc jap.sorry juga belum berkesempatan menjenguk rumah kawan2 ya.ini antara pic2 abang long dan adik beraksi macam pemain tomoi di rumah nenek saudara saya,lepas ke kaki gunung jerai tu...adik saya ajak ke rumah tok jang di kampung sungai durian,pendang.apa lagik saya ni memang kaki jalan so on ja la...........jadik bila budak berdua nampak sarung tangan tomoi tu ,dorg nak pakai.rupa2nya tok jang saya adalah pengajar tomoi.banyak sijil2 dan piala di rumah dia berkaitan tomoi nih........anak2 sibuk bertomoi jom nengok apa aktiviti mama dorg lak.jommmmmmmmmmmmm...................









ini lah aktiviti saya petang tu,gobek pinang.bila dah lama tak makan pinang...sesekali dapat makan pinang sedap lak rasanya.ada mau join?hehehe.........

2 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam kak...rajin mengobek....nak skit...

salamdariborneo said...

wsalam alimaz.....
hehe,sesekali teringin gak nak makan pinang.

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails