Thursday, December 10, 2009

HAPPPY BELATED BIRTHDAY TO ABANG LONG




SALAM........
pada 26 november yang lalu,genaplah 8 tahun usia abang long.masa ni di kampung saya,kek di sponsor oleh adik saya (ein & yatie).....thanks ya.rupa2nya abang long yang minta cik ein dia belikan,kata abang long "nanti belikan abang long kek besday macam kek kawen pak cik hari tu ahh".dah dapat kek idaman kalbu apa lagi happy la abang long,saya buat majlis sederhana ja.....jemput anak2 jiran.menunya bihun goreng..........untuk abang long,mama dan abah doakan semoga abang long berjaya mencapai cita2 dan semoga menjadi anak yang soleh.mama sentiasa mendoakan yang terbaik buat abang long,yang penting adalah usaha dari diri sendiri.






si adik pun menyibuk gak nak potong kek.

8 comments:

Watierman said...

Happy Belated Birthday Abang Long....Moga jadi Anak yang Soleh dan berjaya dalam hidup...Amin!

Maria...balik Langkawi..kat mana erk?...Entah2 ada terkena sedara dengan Hubby Akak..suku sakat dia ramai kat Pulau..dia jer yg tak kenal!!!

Sue @ Nenie said...

Salam akak...

Happy Belated Birthday to Abang Long...

Semoga umur diberkati dan berjaya mencapai cita-cita juga menjadi anak yang soleh...

PUTERA2PUTERI said...

hepi belated besday to abg long yg ke 8 thn....semoga menjadi anak yg berjaya dan ank yg soleh di sisiNYA.....AMIN...

salamdariborneo said...

to kak watie,doa utk abg long.langkawi kat kg penarak,kuah.

salamdariborneo said...

to sue dan ieta......thaks ye doa utk abang long.

CikMin said...

hepi belated besday abglong...semoga panjang umo dan murah rezeki ye abglong...

salamdariborneo said...

to cikmin,abang long cakap thanks........

蜂蜜蛋糕Maggie said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails