Friday, December 18, 2009

NENAS POTONG




SALAM....
salam maal hijrah buat semua muslimin dan muslimat di mana jua anda berada.makan nenas potong ni teringat zaman sekolah dolu2 kan.kiranya kenangan menusuk kalbu ni........selain dari nenas,ada sengkuang potong juga.nenas ni saya makan dengan kuah rojak mak bee,tabur pula dengan kacang tanah tumbuk.fuhh sedapnyaaaaaaa.
kalau nak rasa,jemput datang ke rumah ya.



6 comments:

LOVE2COOK said...

KakMaria!! Love on the way to ur hse now! hehex...nak join makan pineapple tuh! uish uish...kecur dah!

salamdariborneo said...

love,ok....come and join with me.hehe.....

indahhouse said...

Salam kak Maria,
Baru tingat nenas madu yg kami beli kat Econsave!
Cecah kuah rojak Mak Bee memang sedap. Glemer kan kuah tu? Hubby penah beli. :)

Fa'e said...

waaa...kecur air liur dh hah...tingat masa zaman kanak2 dulu suke sgt makan nenas potong letak kuah rojak + kacang mesti penuh! nenas...sengkuang....

ZaiY said...

aduh tak tahan tgok nenas ngan kuah rojak tu. mmg nostalgia kan.. saya kalau balik kg sggah RnR Tapah mesti beli kuah rojak ni, sedap n pekat.

salamdariborneo said...

to kak fa'e...
haha...akak pun kecur air liur kan.memang nostalgia betul kan nenas,senkuang,rojak ni.teringat zaman sekolah.


to zaiy.......
aah zaiy,memang sedap kuah rojak mak bee nih...

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails