Monday, April 5, 2010

BERTEMU DENGAN KAK E LAGI.......




SALAM....
semalam dapat bertemu dengan kak e buat kali ke 3,harapan saya semoga persahabatan ini akan terus berpanjangan.maaf andai ada kekurangan dari pihak saya......




angah dengan gift dari kak e,makasih ye kak.

10 comments:

echah_syed said...

kak e turun kk ek.nx time bole join :)

Watierman, rmanbkr said...

Wah jauh tu Kak e...Maria..bila pulak kita nak jumpa erk??

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam maria...bestnya dpt jumpa kawan2 blog...mcm2 cite la yer!bkn senang nk jumpa depa2 semua nie....

cikmanggis said...

bestnya jumpa member blog!tentu banyak benda nak cakap kan:)

umi_e said...

Salam... Thanks ya maria... luangkan masa juga untuk jumpa kak e walaupun penat bekerja.

* alamak! tambah montel je akak kamu ni eekkk :p

salamdariborneo said...

to combi
aah bole ba kalo ko.next time saya bagitau akak ahh.

salamdariborneo said...

to kak watie...
nanti saya balik kampung bole la jumpa...

salamdariborneo said...

to azatie...
aah,betul x3

salamdariborneo said...

to CM.....
macam2 nak bersembang kak.....

salamdariborneo said...

to kak e..
ala ..tak susah pun.mana ada montel kak,comel ada la...

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails