Thursday, June 25, 2009

AWARD LAGI



SALAM....
dapat award lagi ,kali ni dari kak kamsiah yang dok kat kulim nun jauh di kedah.kenal dgn kak kam pun selalu skodeng umah orang...tegur2 pastu rasa makin semakin dekat la pula....tapi kak award tu tercicir pula 1 lagi,maaf ye.tak pasti pula kat mana pula tercicir tu,tengok kat atas meja ni pun tak de pula.......ada syarat pula ni...
1-ceritakan tentang org yg bagi award ni
2-bagi kat 5 orang ja...kalau lebih pun tak pa kan kak...hehehe
3-bagitau tentang award ni kat shoutmix org yang kita nak bagi tu

lebih kurang macam ni la ayat syarat2 tu.........


No comments:

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails