Tuesday, June 23, 2009

MY NEW TOYS 1


SALAM....
ini la toys baru...baru dapat hari jumaat yang lalu.tengah2 YM dengan as,mimi & kham,ada kawan datang hantar set vantage ni....kalau tengok kotak tu banyak kan tapi saya punya 2 set ja....set memasak vantage & set pemanas makanan berputar vantage.selalu jelous ja nengok k intan tayang set rosesnya,kali ni biar k intan pula cuci mata kat sini.yang banyak2 tu kawan2 punya...kitaorang main kutu aka kut aka tarikan aka hui(banyaknya ...macam2 bahasa nih) selama 10 bulan tapi kalau nak bayar melebihi had pun boleh,tak le pening kepala memikirkan hutang kan.jom layannnnnn.........













No comments:

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails