Tuesday, June 16, 2009

JALAN - JALAN KE PADANG BESAR,PERLIS


SALAM.....
masih lagi di mood balik kampung kan,jadi nak cerita la stori mori masa kat kampung...kitorg balik 29 mei sampai pun dah malam.disebabkan nak buat persiapan majlis kawin adik tu kitaorg tak dapat nak jalan2 banyak tempat macam selalu...tapi padang besar tetap jadi pilihan,destinasi yg selalu pergi tapi tak sempat kali ni...penang,alor setar pun lalu ja(tak singgah pun).selalu kalau pergi perlis mesti bermalam kat sana tapi kali ni tak sempat...tak sempat pun pergi tempat kerja lama.30 & 31 mei lebih kepada membeli barang untuk majlis kawin tu.kalau pergi padang besar biasa la apa lagi shopping jersi utk budak2 & bapak budak...mak budak pun tumpang sekaki beli blaus....yang paling penting utk dibeli ialah gula gerek-nanti bulan puasa senang nak buat buah melaka...sori gambar barang2 yg di beli tu tak ambil pula.....
sebelum balik tu sempat juga pergi rumah member baik masa kat perlis dulu...faizah namanya....sampai sekarang masih calling2 tau.nasib baik ada faizah dia la yg tolong urus rumah masa bertukar penyewa hari tu....





bersama faizah...

No comments:

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails