Tuesday, June 16, 2009

PERTEMUAN DENGAN LADYILA


SALAM........
pertemuan pertama dengan ladyila....nak tau macam mana kami boleh bertemu....bermula dengan ila menjadi follower saya,dan akhirnya saya membuat tempahan cc buttercream fondant utk majlis kawin adik & adik ipar saya pun tertarik dengan cc ila...jadi dia pun ada oder juga utk buat hantaran.pertemuan kami di tesco sungai petani....akhirnya dapat juga menatap wajah ila ni.janji dengan ila pukul 4 tapi 3.3o ptg masih di rumah faizah lagi,bayangkanlah macam mana perasaan masa tu...akhirnya sms ila tunda ke pukul 5 ptg ,nasib baik ila setuju.ikut highway sekejap ja sampai....apapun ila memang sedap la ko punya cc buttercream tu,muffin pun.....fondant ko pun cantik ba...boleh ke nak berguru?hehehe

cc buttercream untuk makan2




fondant oder dari adik ipar...tema gold




fondant dari pihak lelaki...tema purple + putih-bunga ros...




muffin pelbagai perisa...utk tetamu..

2 comments:

Lady Ila said...

aduhhh lagi kembang lah kita nih maria..puji lebih2 pulak..hehehe apapun suka sebab maria puas hati..nak berguru insyallah boleh ajer..hehe nak tima kasih jugak sbb bagi brooch yg comei tuh..hehe dah pakai dah..melaram dah heheh..apepun nnt nak balik kedah lagi..roger yer..

salamdariborneo said...

ok...no hal.kalo balik kampung lagi saya calling ye...

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails