Tuesday, June 16, 2009

MUSIM DURIAN



bestnya masa balik kampung dapat makan durian puas2...pokok tepi rumah ja.kalau bunyi bedebuk cepat2 lari pergi ambil...macam budak2.ya la bukannya senang nak dapat makan durian dari pokok sendiri kan....memang best,harap2 tahun depan dapat balik kampung masa musim durian lagi......



4 comments:

Rafizah Nordin said...

ish2x...bergantung2 durian!kat kmpung hb xtaulah ade buah ke tidak.diam jek...org kampung tak panggil balik pun wakaka hb sy tuh ape kenenye tsentap ngan ayah dia kot,org suh call kampung tanya dia diam jek...sian gak kat budak2 sibuk nak makan durian.haritu beli 3 biji nasib baiklah isinye elok2 tp klu dah makan banyak mulut tak puaslah bebudka tu...huhuhuuu

Chik Mi said...

uiks banyaknye kami kalau nak makan kena huluq rm la tak de pokok

salamdariborneo said...

fiza....derian kampung sedappp kan..pokok sendiri leh le makan puas2.

salamdariborneo said...

mimi....tu la hari tu awat tak mai?

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails