Thursday, October 8, 2009

12 SYAWAL 1430 H





SALAM...........
roti jala ni bawa ke tempat kerja masa jamuan raya........sekejap ja habissssssss.rupa2nya ada kawan2 saya yang tak pernah makan roti jala,sian kan......ada juga yang nak tempah roti jala dengan saya.hehe...macam2 la deyrang ni....jom layan gambar roti jala,gambar je la kan,rotinya dah habisssssssss.gambar tak cantik sebab bateri flash habis lak.



3 comments:

Watierman said...

Salam Maria...baru semalam Reena gaduh nak makan roti jala...akak yang malas nak menjala...boleh main ambik tupperware kat blog ka...nak bagi kat Reena...huhu...dah cantik la tu...jala tu..akak punya..kadang2 jadi..ada gak rupa singlet koyak...hihihi..hubby tak suka roti jala..

halen said...

kak maria nak roti jala. nnt ble buat lagi ker ekeke.. :p

salamdariborneo said...

to kak watie.....
ala kak dah habis la,kalo tak leh ambik dalam tupperware tu je.saya pun kadang2 elok ja jalanya kadang2 tak,tak elok pun habis gak kak...hehe


to halen....
hehe...akan ku usahakan untuk menjala lagik.ba........

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails