Thursday, October 1, 2009

7 SYAWAL 1430 H




SALAM..............
ini sebenarnya cerita dah basi,tapi saya baru berkesempatan mengN3kannya.........bzzzzzzzzz sangat sekarang ni.banyak lagi cerita2 hari raya...nanti saya update later2 ye.........ini pada 7 syawal,kunjungan dari auntie & kakak2 yang kerja di taska tempat saya tinggl adik masa pergi kerja,walaupun bermula tahun ni ,adik dah ke sekolah...tapi hubungan kami sekeluarga dengan auntie tetap macam dulu.si adik pun pandai rindu dengan auntie,selalu dia minta nak call auntie & dia akan cakap dah lama adik pergi rumah auntie.adik dok di taska tu dari mac 2006 hingga disember 20008....kadang2 abang long pun saya hantar ke sana kalau husband ada kerja hujung minggu,deyrang suka kalau pergi dok dengan auntie ni.ok la berbalik pada cerita raya kan,ketupat tu memang dah sedia ada sebab abang long suh wat lagi ketupat 3 segi tu.kali ni 100% made by my hubby,saya kerja pagi hari tu...bila auntie call nak datang saya wat mee goreng & rendang daging ja....pulut kuning lebihan dari pulut wat ketupat...saya kukus balik letak santan & kunyit ja.best nengok deyrang makan,berselera betul.........






2 comments:

huraz said...

Salam pengenalan (d blog lah) d alam nyata dah lama kenal. Cantik gambar2 dan makanan2... (hantar2 ke org sebelah)

salamdariborneo said...

salam wan,ooo orang sebelah rupernye.jumpa jugak ye akhirnya...hehe.selalu kita masak2 tau,tapi segan lak nak bagi....takut tak sedap lak.tapi jangan risau kalau budak2 datang mesti boleh makan......hehehe.

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Next Aniversary Ticker Lilypie Next Birthday Ticker Lilypie Next Birthday Ticker