Monday, October 12, 2009

KAMPUNG LUANTI,RANAU




aktiviti seterusnya,ke kampung luanti...tempat pembiakan ikan kelah,yang bestnya pelancong boleh bagi makan ikan2 di situ.dah penat bergelak ketawa dalam sungai tu,kitaorng rehat jap sambil2 pekena durian.tahun ni banyak pula buah-buahan tempatan seperti durian,manggis dan rambutan.durian paling murah berharga 1 kilo rm 2.50,sebelumnya mau rm 8 sekilo....jadi apa lagi beli durian banyak2 dan frozenkan,borong sakan le kiranya hari tu......






4 comments:

Watierman said...

Uish...jinaknya ikan....buah lain tak nak..nak manggis & rambutan jer!!

salamdariborneo said...

kak,memang jinak ikan kat sini.mai la...buah manggis & rambutan pun murah dah la ni.

Shana said...

durian rm2.50 sekilo?jarang2 buli dpt di kawasan kk eheheh kakak memang org sabah?

Anonymous said...

You are absolutely right. In it something is also to me your thought is pleasant. I suggest to take out for the general discussion.

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails