Monday, October 26, 2009

JUMPA DENGAN MEMBER MYR...............





SALAM.............
pada hari jumaat malam yang lalu,saya dapat berjumpa dengan norana...member MYR.kak ana datang sini coti2 malaysia,best dapat jumpa kak ana,peramah orangnya.tapi terkilan gak tak dapat nak bawa kak ana jalan2 pada hari sabtu tu...sebab my hubby terlibat dengan perbarisan hari TYT.ini adalah pertemuan saya yang ketiga dengan member MYR.layannnn ja la pic2 ni......malam tu bawa kak ana makan dan pastu kitaorang lepak2 kat tepi laut.sementara saya berborak...si teruna berdua tu berlari ke sana sini,main ja kerja diaorang.my hubby lak macam biasa,dengan aktiviti menembaknya.....kat sini saya tak letak pic2 hasil tembakan dia malam tu sebab tenet lembabbbbbbb betul nih nak upload gambar.lepas nih siapa lagi ye saya dapat jumpa????....best nih bergader2.............





2 comments:

Watierman said...

Best jugak kan jumpa kawan2 ni...tapi akak ni pemalu sebenarnya...huhuhu...

salamdariborneo said...

to kak watie,ooo ya ka akak ni pemalu,kalau tak boleh le kita gader2...

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails