Monday, April 27, 2009

ASAM PEDAS REBUS


SALAM.....
ini la menu hari nih...dah lama tak buat asam pedas,sesekali dapat hirup kuah...sedap juga.pekena pula dengan sambal belacan & betik muda rebus....emmmm sedapnya.betik tu lebihan kari semalam,daripada buang ja lebih baik buat ulam.tentang siput tiram tu...insyaallah hari sabtu atau hari ahad ni saya nak minta husband ambil gambar kat TAMU supaya kengkawan semua dapat melihat dengan lebih dekat lagi ye........harap2 husband tak bzzzzzzzzz dengan kaunter HASIL lagi,hehehe.saya rasa lain tempat lain panggilan kut utk siput2 nih.....macam ikan yang saya buat asam pedas tu kalau kat kampung saya panggil ikan termenung borek tapi kat sini panggil ikan lumahan.tapi benda yang sama kan....








layan gambar ye...




sambal belacan & betik muda rebus....

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails