Sunday, April 26, 2009

KARI SIPUT TIRAM DENGAN BETIK



SALAM.....
menu hari ni...kari siput tiram dengan betik & sambal belacan + ulam sellom dan timun.siput tiram masak kari adalah request dari my hubby....dia cakap mak dia selalu masak kari dengan betik kalau dapat siput tiram....jadi masak la untuk tunaikan permintaan dia dan harap2 dia dapat melepaskan rindu kat mak dia(ye ke...entah la ek...hehehe).apap pun memang sedap la kari ni(masuk lif tekan sendiri nih)...sebab betik tu kan manis...resepinya macam masak kari biasa juga cuma tambah siput tiram & betik je....




ini la rupanya siput tiram sebelum dimasak...




layan gambar ahh...nak ambil tak dapat kan...



sambal belacan & ulam-ulaman...

1 comment:

hazila said...

Salam maria. Siput tiram tu sama ngan tiram (oyster) ke? Atau benda yang berlainan.

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails