Thursday, April 30, 2009

SAMBAL TUMIS TELUR PUYUH



SALAM.....
dah lama tingin nak makan sambal telur puyuh ni....baru semalam dapat buat.si abang long & si abg ngah mula2 tak mo makan telur ni(utk dorg tak masukkan dalam sambal)konon tak sedap.last2 minta basuhkan yang sambal tu sebab sedap pula kunun...alahai macam2 la anak aku nih.sama juga dengan kes siput tiram hari tu...si abg long makan tapi si abg ngah tak mo tak sedap kunun.ada aku dengar si abg long buat promosi "adik,makan la siput ni sedappp,kalo adik ndak mo...rugi nanti",bila si abg ngah cuba apa lagi bising la mulut dia "mama,tlg hisap siput kat adik...semua tu adik punya"jadi mama & abah ni tegok ja la.tu la mula2 tak sedap kunun.....ish cukup la kan bebel pagi2 nih...



No comments:

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails