Tuesday, May 19, 2009

LEPAT UBI KAYU


SALAM....
Lepat aka pais (kat sini dorg panggil pais )....masa mula2 sampai sini, ada kawan ajak makan pais...dalam hati ni kenapa dia makan pais tanpa nasi nih(ingatkan pais ikan).tengok dulu macam mana dia nak makan...rupa2nya lepat.ada satu lagi kisah...ni tentang udang jerangau....ada kawan juga jemput makan cucur ....tanya dia cucur apa tu,dia cakap cucur bubuk...dalam hati ni...ish bubuk boleh makan ke?tengok kawan tu pakai tudung...masih lagi berfikir + bingung nih....ish muslim pula dia ni kenapa makan bubuk(ingatkan bubuk dalam beras tu).agaknya dia tau apa yang bermain di fikiran nih...dia bagitau bubuk tu udang yang buat belacan...la udang jerangau rupanya...itu memang la makann..macam2 lagi la kisah lucu masa mula2 sampai sini...hehehe.nanti lain kali saya cerita lagi ya....jemput makan lepat.resepi dari mak...call mak semalam minta resepi lepat...dia kata,amboi tak boleh tahan dah ka...nanti balik kita buat...hehehe..mak..anak mak nih asyik nak makan ja & nak belajar juga buat sendiri....tak sabar ni menunggu 29 mei...OOO BALIK KAMPUNG,OOO BALIK KAMPUNG.......................


No comments:

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails