Friday, January 8, 2010

KUZI AYAM





SALAM......
selamat petang juga buat semua,hari ni pos N3 masakan semalam.ayam kuzi,guna paste kuzi segera made in kelantan........pemberian dari ain juga.paste ni sesuai untuk wanita2 yang bekerja macam saya ni,semalam kerja pagi balik dah penat....nasib baik ada paste segera.......ssenang kerja mok cik.nak jemput makan pun dah abisss,jadi menjamu mata dah la ye.



11 comments:

indahhouse said...

Salam kak,
Ala, baru nak mintak. kihkih. takpe la, saya bawa kue sepiring gak ni

Watierman said...

Tiap2 hari tepek makanan sedap2 tak kesian kat org ka??/hahaha..nasib baik akak tak makan ayam...!Cabutttttttt!

azah said...

salam maria...sedapnya tu,..wah paste kuzi ready made ya..nnt nak kirim dgn kawan kat kelantanlah...

♥LOVE2COOK♥ said...

Wow, looks delicious lor Ayam Kuzi tuh kak! :)

salamdariborneo said...

to nurindah...
aah kita tukar ye,akak nak kuih cara tu.

salamdariborneo said...

to kak watie....
akak punya masakan lagi sedap2,saya ni biasa2 ja.

salamdariborneo said...

to kak azah,
aah memang sedap walaupun ready made.kak kirim dgn ain pun boleh tu...

salamdariborneo said...

to love......
bukan nampak delicious ja rasanya pun memang sedap ba...

huraz said...

Amboi orang sebelah masak kuzi ayam... Ada jual ke rempah dia kat sini? kalau ada saya nak.

salamdariborneo said...

to huraz....
tak pernah jumpa lagi rempah kat sini,yang tu kawan orang kelantan yang bagi.

Anonymous said...

Кстати, не зря блогоньюс считается местом сбора всего самого увлекательного. [URL=http://blogonews.net]Самое интересное[/URL] - безусловно верное название для этого блога.

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails