Wednesday, August 19, 2009

DAGING GORENG KICAP




SALAM.....
ini menu dinner semalam,akhirnya tertunai juga hajat nak makan daging.emm sedapnya,daging kerbau ba......untuk kenkawan yang tanya tentang morning sicknees tu,alhamdulillah buat masa sekarang saya belum ada loya2 & rasa mual2 tu.kali ni berbeza dengan yang sebelum ni......kalau dulu asal tau ja +ve(UPT la.....)terus ja loya2 & muntah2 sekali.kali ni makan pun berselera..............semalam dah pergi booking (utk pregnant) di klinik gomen ja(kita kerja gomen,jadi pergi pun klinik gomen cukup la...........hehe).jadi nasihat dari nurse mesti kawal makan sebab nanti berat badan bertambah banyak susah juga.ya la akan saya ikut nasihat tu.....tapi yang tak bestnya saya dapat line hijo di kad sebab hemoglobin(hb) 10.4 gm/dl ja,untuk ibu2 mengandung mesti hb 11 ke atas.tapi saya dah dibekalkan dengan vitamin,harap2 hb akan naik lepas ni.ok la,yang ada bagi award tu nanti jap2 lagi saya gantung ye,nak g memasak dulu........



3 comments:

Anonymous said...

Salam Kak Maria... akak pon pregnant ek... tahniah2! semoga akak sihat2 selalu... selamat berpuasa ye kak! sedap ler daging kobau tue.. huhu

salamdariborneo said...

ijan,kita sama2 makyung la kan.selamat berpuasa juga dari akak.emm memang sedap daging kobau nih.

Anonymous said...

goyard
kyrie 8 shoes
stephen curry shoes
jordan 11
kyrie shoes
yeezys
goyard
yeezy
off white clothing
palm angels

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Next Aniversary Ticker Lilypie Next Birthday Ticker Lilypie Next Birthday Ticker