Friday, August 28, 2009

KEK MARBLE BONDA





SALAM....
masih lagi ada rasa teringin nak makan masakan mak,jadi buat kek pula.sebenarnya ada tragedi masa buat kek ni,saya nak dapat nak agak saiz loyang,semasa memarblekan kek ni tengok2 penuh loyang la pula...jadi untuk menyelamatkan adunan dari melimpah saya terpaksa korbankan marble tu dan saya terus tuang ke loyang lain.itu yang marblenya tidak cantik sudah,tapi rasanya boleh membuatkan rasa keinginnan merasa kek bonda dah hilang...hehe.buat semua kawan2 yang meninggalkan pesanan di shoutmix saya ucapkan terima kasih,entah kenapa saya tidak boleh membalas msg uol semua.huhuhu.......sekadar boleh membaca ja,itu pun setelah berkali2 saya refresh.......



No comments:

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Next Aniversary Ticker Lilypie Next Birthday Ticker Lilypie Next Birthday Ticker