Wednesday, August 26, 2009

DAGING REBUS CICAH AIR ASAM




SALAM....
hari ni dah hari ke 5 kita berpuasa kan,sekejap ja rasa.lepas ni sibuk dengan wat cookies pula kan.hehe......saya pun dok belek2 kalendar cari tarikh yang sesuai dengan cuti nak start buat cookies.ini la menu berbuka semalam,daging rebus cicah air asam kerisik........emm sdap.



4 comments:

Watierman said...

Wooooi niii betul2 godaan ni...nak kena dah Dak Maria ni...hampeh toi la...Ya Allah sesungguhnya Aku Berpuasa......

salamdariborneo said...

hehehe....kak watie,saya dikira ni pengoda la ya.hehe wat la kak utk berbuka nnti....

blogresipi said...

Daging rebus nie selalu makan time raya haji jer.. pasal daging banyak.hehehe

salamdariborneo said...

ijan,ini kes terliur la...dah tak sempat nak tunggu raya haji dah.hehe

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails