Tuesday, August 25, 2009

IKAN KEMBUNG SUMBAT GORENG




SALAM.....
menu berbuka semalam,mula2 nak buat bantut ikan kembung tapi akhirnya jadi ikan sumbat goreng pula.abang long panggil ikan poket,mungkin ada kelapa di belakang ikan tu kut.hehe..........



5 comments:

cikmanggis said...

salam Ramadhan..lauk camni la yang menjadi pilihan selera cm..sedap.selalunya guna ikan cencaru.Boleh cuba kembung pulak

Watierman said...

Sumbat sambal kelapa yer Maria...kalau kat rumah akak selalunya sumbat sambal cili dengan bawang jer...anak2 tak berapa gemar kelapa...apa2 pun ni pembuka selera kan?

bintangku said...

menganga molot ikan tu kene sula ngan sambal kelapa. :P Lauk simple2 camnie ler buat buka selera. Nak buat pun senang lak tu.

blogresipi said...

Kite ingat ikan cencaru je boleh belah2.. kembung pon aci gak ek... best neh... nanti nak carik ikan la..

salamdariborneo said...

kak CM,salam ramadan juga dari saya.kak saya guna ja apa yang ada,tapi mak selalu buat guna ikan kembung ja.sedap juga....


to kak watie,ya sumbat kelapa kak.sesekali teringgin nak makan masakan mak,jadi terpaksa la buat sendirik...sumbat cabai tu pun ok gak kan kak.


to bintangku,hehe...cian kan kat ikan tu menganga dia kena sumbat dengan kelapa kan...


ti ijan,bole ba...kita yang buat dia.hehe

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails