Monday, August 10, 2009

MEE GORENG BASAH





SALAM....
ini menu lunch & dinner semalam,tekak ni nak makan mee yang berkuah2 manja gitu.sanggup masak untuk lunch & dinner tau,alhamdulillah berselera sekali makan semalam.my hubby & si teruna berdua tu ok ja ikut selera mama diaorang.minggu ni sepatutnya kerja tapi my boss dengan murah hati pula bagi saya bercuti.....supaya saya dapat rehat yang secukupnya katanya.thanks ahh sister.tapi saya kat rumah ni mesti boringgggggggg giler.alhamdulillah bleeding tu tiada sudah......saya ada buat lagi satu kali UPT,keputusannya tetap juga +VE.alhamdulillah.......



6 comments:

Watierman said...

Salam Maria...menu kita sama tapi akak belum post n3 lagi sebab nak gi klinik jap....

salamdariborneo said...

salam k watie....naper nak gi klinik tu?akak demam ke?

hazila said...

Alamak...saya ketinggalan ketapi ke. Pregnant ke? Tahniah.

its me said...

uik mee gureng basah bagai hah...sedap nyer kak...terembes air liur eryn...nak wat ala ala kemalasan lak...mintak sesudu kakt wat merasa

Juwita Jamaludin said...

salam kak maria.. wah nak juga mee tu buat dinner .. meriah nampak

salamdariborneo said...

to hazila.....ye ke tertinggal ketaapi.tak pe,makasih ye.


to eryn...cukup ke sesudu,nanti kalo akak buat lagi akak pos ke rumah ko ek.


to ita,emm metriah dengan bahan2nya ye...meenya tenggelam lak kan.hehe

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Next Aniversary Ticker Lilypie Next Birthday Ticker Lilypie Next Birthday Ticker