Friday, August 21, 2009

MANGGA MUDA CICAH GARAM BELACAN




SALAM di pagi jumaat....
jom kita cicah garam belacan.dah 2 hari saya dok melayan garam belacan,walaupun cicah sorang2 tetap jalannnnnn.kalau ada teman mencicah memang besttttt.kalau di kampung ada adik bongsu saya suka melayan saya cicah garam belacan,walaupun adik saya tu lelaki tapi bab mencicah ni boleh tahan juga.tak per bulan 11 ni insyaallah masa balik kampung boleh ajak dia geng dengan saya.sekarang ni tak layan dah kuah rojak mak bee,kononnya garam belacan ni lagi bestttt.



6 comments:

Cendana Kasih said...

kecur air liur tgk buah mangga & garam belacan tu...

Love2cook Malaysia said...

Alamak Kak Maria...one of my favourite nih! Missed duk ngan kengkawan n ngap masa kat kerja dulu ;) ish ish ish!

Selamat Berpuasa ye kak! Jgn lupa hantar cookies ker umah Love yer ;)

Mrs Hardlena said...

wahhh kak maria makan mangga muda yer.. konpem dapat anak pompuan nnt ni hehehe..

selamat berpuasa kak maria jgn ponteng2 yer ekekeke..

salamdariborneo said...

to noorma.....jom la join cicah garam belacan.


to love,bestkan kalo ada geng mencicah.

to halen.......harap2 la dapat pu3 idaman tu.hehe.selamat berpuasa gak dari akak.

stato said...

check this www.dolabuy.co linked here over here read here Full Report

theaut said...

look at these guys Dolabuy Goyard More hints YSL Dolabuy Visit Website Goyard Dolabuy

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Next Aniversary Ticker Lilypie Next Birthday Ticker Lilypie Next Birthday Ticker