Wednesday, August 26, 2009

PUDING SELASIH




ini pun buat untuk berbuka semalam,main campak2 ja......abang long suka makan biji selasih ni.setiap hari berbuka dengan sirap selasih,tu yang datang idea nak buat puding selasih ni.rasanya sedap juga,simpan dalam esbox dulu nak makan baru keluarkan,emm sejuknya lalu kat anak tekak nih....



5 comments:

Watierman said...

Wah...memang terasa nyaman kat tekak Maria ooi...sib baik pagi ni sejuk lagi...kalau baca petang karang....maunya terkedu kejap!

salamdariborneo said...

kak watie,memang nyaman baa.....

mummyseri said...

kak maria..yela kat uma pon ada biji selasih bleh wat ari cuti ..ari keje x sempat..
resepinyer kak ?

mimie loma said...

mmng sedap kan ...kalau makan mesti rase sejuuuuuuk je..
akak ingat lagi mase kecik2 dulu kan klu mak wat air pakai biji selasih kan.....akak ckp .....eh-eh ada telur katak ......hahahah

nostalgia........

salamdariborneo said...

to seri,resepi akak dah bagi kan...bole le cuba weekend ni....


to mimieloma.......saya pun selalu cakap dengan anak2 macam tu tapi abang long telan macam besa gak.hehehe

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails