Wednesday, July 29, 2009

KURMA TELUR




ini pun menu semalam,sesekali makan telur ni ok juga kan.buat kurma aka masak putih(orang kedah panggil masak putih,tapi sekarang jarang dengar orang panggil masak putih lagi).makan dengan bendi tumis pedas tu,emm berselera juga....



6 comments:

Watierman said...

Nostalgia betul lah Maria...anak2 akak masa kecik2 dulu suka sgt makan ni..atau kurma daging & ayam...sebab kurma kan tak pedas..akak pun kalau gi kenduri...suka makan kurma daging...sedapnyer..kecur lior dibuatnya!!

salamdariborneo said...

kak...tu la pasal buat kurma ni sebab anak2 suka.senang pula tu.hehe

Noorma said...

lama gak tak makan kurma telur ni..bukan kata telur jer, kurma apapun dh lama dh tak makan..he,he...

salamdariborneo said...

noorma,saya selalu buat sebab anak2 suka...

cikmanggis said...

salam maria..kurma telur ni kegemaran anak-anak..mak pula suka makan kurma telur dgn sambal belacan yummy!!

salamdariborneo said...

CM,saya pun kalau buat kurma ni mesti ada sambal belacan.barulah umph kan.

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails