Monday, July 13, 2009

MASAK LEMAK IKAN TALANG MASIN WIF NENAS





SALAM....
jangan jemu ye kalau datang sini asyik2 ikan talang masin,nenas ja balik2.ikan yang dibawa dari kampung masih banyak,jadi nak clearkan kena la pelbagaikan masakan.




makan nasi berulam pucuk gajus ni memang sedappp.kiranya tidak sesuai untuk berdiet,makan macam tak hingat donia dah....punya la berselera.

3 comments:

hanieliza said...

Salam..
kakliza pun suka ulaman begini..ikan talang masak gulai tumis darat..masak ngan nenas..
memang habis dietku...uwaaaaa...

Watierman said...

Ya Allah yang tak tahan tu ulam pucuk gajus...sodehnya kat penang ni hampeh...nak cari ulam nak makan dgn laksa pun susah...kena gi market...kot..akak shopping kat Tesco..& sengkatan dgn nya...mak ai...tak berjumpalah tu semua....kdg2 bila tak nak beli ada pulak!kuang3x

blogresipi said...

Ulam pucuk gajus tu memang faveret tue... ada ikan goreng dgn daun ni n sambal belacan pun dah cukup selera dah...

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails