Sunday, July 5, 2009

MAKAN - MAKAN LAGI....


SALAM...
kali ni n3 masa makan - makan di rumah saya pada hari sabtu malam lepas.best juga ada makan - makan ni bole kenal antara satu sama lain.makan - makan ni bukan untuk blogger ja...ada juga kawan2 yang lain datang.tapi lebih meriah pertemuan antara blogger2 la.antara yang hadir kzana(entah la saya dengan dia siapa yang tua tapi dia suruh saya panggil akak .....),ain,isma dan risma(mamatiara).kalau nak diikutkan ramai lagi blogger2 kat sini tapi masing2 ada hal,si halen balik kampung kazen kawen & si seri pula masih di kampung,ustazah normi saya dah suruh my hubby jemput tapi tak de orang kat rumah,si shilla pula masih dalam pantang(shila...tak pa kan next time akak jemput ek....).mula2 nak tunggu juga diaorng ...tapi sekarang ni cuti tahun dibekukan untuk paramedic sebabnya mesti uol tahukan....apa lagi H1N1 la.....di KK pun dah ada yang dapat penyakit ni.apa2 pun bersyukur juga sebab tidak terpilih untuk stand by H1N1 kes.jadi nak tak nak terpaksa juga buat buat makan2 tanpa dorg,kebetulan pula bercuti hari sabtu & hari ni.jom layan gambar2 kat bawah......




antara makanan yang disajikan,kari ikan talang masin wif nenas.




acar buah...my mil buatkan masa balik kampung hari tu...




kurma ayam kerisik....




udang masam manis borneo.resepi saya dah tempek kat MYR.......





terung masak sambal,resepi dari ha sue.....




jelly kelapa,resepi dari knor.........




selepas acara makan2,acara seterusnya mestilah acara bersembang kan.geng bapa2.....





ibu2 pun tidak melepaskan peluang beramah mesra....




acara kemuncak,mesti la bergambar beramai2 kan..mai sini saya perkenalkan (buat yang belum kenal la...)
-belakang dari kiri ain,saya la,mamatiara,kzana.
-depan dari kiri isma,ustazah(jiran saya) & anak ustazah.

2 comments:

Mrs Hardlena said...

aaaaaarrghhh.. bestnya rugi x dapat join korang semua huhuhu. sedey betoi la timing plak x kena. xper la next gede plak nnt yer kak hehehe.

salamdariborneo said...

bole ....apa kata next gader2 ni kita serbu poly dulu.hehehe

FOLLOWERS

Related Posts with Thumbnails
Daisypath Next Aniversary Ticker Lilypie Next Birthday Ticker Lilypie Next Birthday Ticker